Branding

«ΑΘΗΝΕΟ» ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑΣ

Περιγραφή

Σχεδιασμός λογότυπου, καλλιτεχνική διεύθυνση, γραφικά χώρου και σήμανση για το «AΘΗΝEO» της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Το AΘΗΝEO είναι ένας νέος, πολυδιάστατος χώρος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Α.Ε. που περιλαμβάνει ένα μοντέλο μικροζυθοποιίας καθώς κι ένα χώρο μουσείου της εταιρίας κι έναν χώρο σεμιναρίων και γευσιγνωσίας. Το όνομα είναι ένα παιχνίδι λέξεων μεταξύ των ελληνικών λέξεων «Αθηναίος» και «νέος», δηλαδή κάτι νέο από/για την Αθήνα. Η έμπνευση για την οπτική ταυτότητα προήλθε από διάφορους συμβολισμούς: Ένα εργοστάσιο, ένα μπουκάλι μπύρα, ένα ζυθοποιείο, τα αρχιτεκτονικά σχέδια ενός χώρου. Το λογότυπο αντιπροσωπεύει συμβολικά μια πιο «σπιτική» έκδοση της διαδικασίας παραγωγής μπύρας, είναι ένα σπίτι ανοιχτό για όλους τους φίλους και τους λάτρεις της δημιουργικής ζυθοποιίας. Η δουλειά της SUPERFY περιελάμβανε επίσης, γραφικά χώρου, σημάνσεις, πίνακες και διαγράμματα επεξήγησης, ένα μικρό έντυπο με πληροφορίες για τον χώρο κ.α..

Αυτό το έργο κέρδισε Ermis Bronze στα Εrmis Design Awards 2015 στην κατηγορία «Enviromental Branding & Design».