Στη Superfy® η αρτιότητα και η αποτελεσματικότητα δημιουργούν το καλύτερο “peace of mind” περιβάλλον που αξίζει σε ένα brand σήμερα.

Why

Ένα ξεκάθαρο όραμα λειτουργεί ως φάρος για το brand. Δείχνει την κατεύθυνση, περιγράφοντας τι στοχεύει να επιτύχει το brand και πώς αυτό μπορεί να κάνει τη διαφορά στην αγορά ή την κοινωνία. Εμπνέει τόσο τους ιδρυτές όσο και την ομάδα που εργάζεται γι αυτό.

How

Σχεδιάζοντας μια μοναδική και αξιομνημόνευτη ταυτότητα που αντικατοπτρίζει τις αξίες της μάρκας και ενισχύει την αναγνώριση και την εμπιστοσύνη μεταξύ του brand και του καταναλωτή.

Goal

Ένα brand με ισχυρή παρουσία που οδηγεί σε αυξημένες πωλήσεις και μερίδιο αγοράς. Και μια εδραιωμένη συνεργασία μεταξύ του γραφείου μας και του πελάτη, σε ένα περιβάλλον αμοιβαίας εμπιστοσύνης και υποστήριξης με ενσυναίσθηση και κατανόηση.

1. Why

Ένα ξεκάθαρο όραμα λειτουργεί ως φάρος για το brand. Δείχνει την κατεύθυνση, περιγράφοντας τι στοχεύει να επιτύχει το brand και πώς αυτό μπορεί να κάνει τη διαφορά στην αγορά ή την κοινωνία. Εμπνέει τόσο τους ιδρυτές όσο και την ομάδα που εργάζεται γι αυτό.

2. How

Σχεδιάζοντας μια μοναδική και αξιομνημόνευτη ταυτότητα που αντικατοπτρίζει τις αξίες της μάρκας και ενισχύει την αναγνώριση και την εμπιστοσύνη μεταξύ του brand και του καταναλωτή.

3. Goal

Ένα brand με ισχυρή παρουσία που οδηγεί σε αυξημένες πωλήσεις και μερίδιο αγοράς. Και μια εδραιωμένη συνεργασία μεταξύ του γραφείου μας και του πελάτη, σε ένα περιβάλλον αμοιβαίας εμπιστοσύνης και υποστήριξης με ενσυναίσθηση και κατανόηση.

Γιατί να επιλέξετε την Superfy®;

– Οι μικροί/μεσαίοι πελάτες με συγκεκριμένες ανάγκες επιχειρηματικής ανάπτυξης, χρειάζονται ολοκληρωμένη συμβουλευτική υποστήριξη.

– Οι μεγάλες διαφημιστικές εταιρίες, εστιασμένες σε υψηλά budget διαχείρισης, αποστασιοποιούνται από τις ανάγκες των μικρών και μεσαίων πελατών.

– Τα digital agencies και οι performance specialists είναι εστιασμένοι περισσότερο στο τεχνικό μέρος της online διαφήμισης, παραβλέποντας τη σημασία της στρατηγικής και του branding που εγγυώνται σωστά μηνύματα επικοινωνίας.

– Το boutique περιβάλλον εξυπηρέτησης είναι πιο «προσωποκεντρικό», σε μια λογική exclusive εμπειριών που και το κοινό αναζητά ιδίως μετά το κοινωνικό transformation που έχει δημιουργήσει η covid διετία.

 

 

«Ο σημερινός συνεργάτης επικοινωνίας ενός μικρού/μεσαίου/μεγάλου brand δεν καλείται απλά να υλοποιήσει μια καμπάνια αλλά να χτίσει το προφίλ της επιχείρησης ολοκληρωμένα.»

Φώτης Γεωργίου, Ιδρυτής και Δημιουργικός διευθυντής