– Οι μικροί/μεσαίοι πελάτες με συγκεκριμένες ανάγκες επιχειρηματικής ανάπτυξης, χρειάζονται ολοκληρωμένη συμβουλευτική υποστήριξη.
– Οι μεγάλες διαφημιστικές εταιρίες, εστιασμένες σε υψηλά budget διαχείρισης, αποστασιοποιούνται από τις ανάγκες των μικρών και μεσαίων πελατών.
– Τα digital agencies και οι performance specialists είναι εστιασμένοι περισσότερο στο τεχνικό μέρος της online διαφήμισης, παραβλέποντας τη σημασία της στρατηγικής και του branding που εγγυώνται σωστά μηνύματα επικοινωνίας.
– Το boutique περιβάλλον εξυπηρέτησης είναι πιο «προσωποκεντρικό», σε μια λογική exclusive εμπειριών που και το κοινό αναζητά ιδίως μετά το κοινωνικό transformation που έχει δημιουργήσει η covid διετία.