BRANDS DESERVE BETTER.

ΑLZHEIMER’S ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ «ΝΕΣΤΟΡΑ»

  • Campaign, Copywriting, Print
Share

Η νέα μας εκστρατεία για την Ψυχογηριατρική Εταιρεία “Ο Νέστωρ” η οποία ιδρύθηκε το 2001 και αποτελεί σήμερα τον μεγαλύτερο φορέα παροχής δωρεάν υπηρεσιών για ηλικιωμένους στην Ελλάδα. Ο βασικότερος τομέας δραστηριοποίησης της εταιρίας είναι η μνήμη και οι διαταραχές της, δηλαδή η άνοια και η νόσος Alzheimer. Περισσότεροι από 5.000 ηλικιωμένοι απολαμβάνουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες από περισσότερους από 85 επαγγελματίες υγείας και δεκάδες εθελοντές του Νέστορα. Οι ασθενείς με προχωρημένη άνοια και Alzheimer, δεν μπορούν να επιζήσουν χωρίς βοήθεια. Είναι πλέον μη ικανοί να εκτελέσουν βασικές λειτουργίες, όπως το πλύσιμο, το ντύσιμο, το φαγητό, η χρήση της τουαλέτας. Παρουσιάζουν παντελή αδυναμία αναγνώρισης του περιβάλλοντός τους, του χρόνου, της εποχής, της κατονομασίας αντικειμένων, αλλά και οικείων τους προσώπων. Θα λέγαμε πως μοιάζουν με μικρά, αβοήθητα παιδιά που χρειάζονται συνεχώς την παρουσία και τις υπηρεσίες ενός φροντιστή. Αυτό ακριβώς δείχνουμε στην νέα μας καμπάνια: Ο ενήλικος ασθενής, παρουσιάζεται σαν μικρό παιδί που έχει χαθεί, που δυσκολεύεται με τον λόγο. Μόνο όταν διαβάσει κανείς ολόκληρο τον τίτλο καταλαβαίνει τη δραματικότητα της κατάστασης.

Photography: Shutterstock Digital Retouch: Tete Postland

Οι καταχωρίσεις κέρδισαν Ermis Silver, Graphis Advertising Annual Gold και ήταν Epica Awards shortlisted.

Title reads: HE’S SEEING THE OCEAN FOR THE FIRST TIME EVEN THOUGH HE HAS TRAVELLED IN IT FOR 56 YEARS. Patients and caregivers facing dementia or Alzheimer's need help. Learn more about what we do.
Title reads: SHE STRUGGLES WITH WORDS EVEN THOUGH SHE USED TO TEACH THEM FOR 52 YEARS. Patients and caregivers facing dementia or Alzheimer's need help. Learn more about what we do.
Title reads: HE DOESN'T KNOW HIS WAY HOME EVEN THOUGH HE LIVES IN THE SAME NEIGHBOURHOOD FOR 74 YEARS. Patients and caregivers facing dementia or Alzheimer's need help. Learn more about what we do.